Matblogg

Tänkte börja lägga upp lite recept här på denna gamla bloggen. Känns smidigt och ha allt samlat på samma ställe istället för att leta runt på olika bloggar hela tiden :) Så här kommer komma upp en massa lchf recept..som jag dock inte hittat på själv utan lånat och inspirerats av från andra bloggare!

Vi börjar med pannkakor! Hittade ett sjukt gott recept som jag definitivt kommer göra flera gånger om!

Lchf Pannkakor

Ingredienser
2 msk Fiberhusk
1 dl vatten
2 dl grädde
1 dl mjölk 3,5%
4 ägg
salt.

Blanda alla ingredienserna och tillsätt till sist fiberhusk. Vispa noga så att det inte blir klumpar eller blanda ut det i vattnet eller mjölken. Tillsätt mer mjölk på slutet då smeten blir väldigt tjock.

Detta blir ungefär 10-15 små pannkakor.

Kommentarer
Postat av: fanny jönsson

fin du är på profilbilden ! :)

Postat av: FERHAT - Nyexaminerad sjuksköterska

Jag är en nyexaminerad sjuksköterska och jag har skrivit ett inlägg om hjärt-lungräddning på min blogg. Nu undrar jag om du vet vad hjärt-lungräddning (HLR) är och hur man utför det?



Skulle vara tacksam för om du bara svara på frågan då jag vill undersöka och se hur många ungdomar som egentligen kan HLR.

2012-01-28 @ 14:41:14
URL: http://ferhat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback