Jönköping!

Förra veckan började jag med att gå morgonpromenader. Har lite problem med vaderna som måste fixas. Går en halvtimma i skogen varje morgon och det är så himla skönt. Älskar att gå i skogen och bara lyssna på fåglarna. En härlig ny vana som ja tänker fortsätta med:)



Om en liten stund ska jag åka till Gislaved och plocka upp ankan. Om hon inte måste jobba över idag också vill säga. Vi ska iaf åka en runda till Jönköping och shoppa lite hade vi tänkt. Och dricka världens godaste smoothies. finns bara på A6..vad jag vet iaf:p


Later

Kommentarer
Postat av: Anna

Men hörre du, du måste ju höra av dig när du är i jönköping ;)

2010-05-05 @ 20:07:43
Postat av: Smsa Låna

Bra blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra blogginlägg och jag gillar vad jag ser :D.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback