God morgon

Två nya inlägg på kort tid..inte illa;) haha

Sitter här i min sköna soffa med datorn i knät och ankan i örat. Vi spelar facebookpoker som vanligt..hon snackar med nån greksnubbe som bor i Australien. HAHA han slänger iväg komplimang efter komplimang..och dessutom tror han att hon är 26. HAHA igen! Ja man kan stöta på mycket konstigt folk på facebook.

I söndags var jag på min allra första fotbollsmatch på Öööjan..riktigt kul faktiskt! Va där med brorsorna, jejjan och ida. Men den bästa underhållningen fanns på läktaren bakom oss. Sjukt roliga pensionärer. Som dom klagade o hade sig. Och hallänskan e så grymt skön..hahah

 

Later


Kommentarer
Postat av: ida

Haha ! Ja gubbarna bakom var absolut det mest underhållande på hela söndagen! Utan dem hade jag stensomnat på läktaren ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback