God morgon!

Idag fick det bli en liten sovmorgon. Även om jag blev väckt strax innan 7 av alla i huset som skulle till jobbet. Lyckades iallafall somna om och vaknade för en liten stund sen:) Behövde sova ut lite kände jag..igår bev jag ju väckt av ankan vid halv 9.

Igår åkte jag till Gislaved vid 9 och mötte upp ankan för lite frukost. Snackade en massa skit som vanligt och sen gick vi lite i affärerna. När vi sen va på väg till bilarna mötte vi Kaj som va på väg upp för gågatan.

Han och ankan fick lite connection

Han vände och gick med oss en bit..han stannade dock vid Bernts. Antar att det luktade liiite för gott för att inte stanna till där.

 

Later


Kommentarer
Postat av: jl

hahaha riktigt kul inlägg, han kunde nog inte gå vidare hahahaha xD

2010-05-01 @ 20:19:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback