En ledig vecka

Hejhej
Det är troligtvis ingen som läser denna bloggen längre..menmen, känner för att skriva lite:)

Befinner mig i mitt fina Halmstad..är ungefär i mitten på min härliga semestervecka som jag har var tredje vecka. Life is good:) Har varit borta hos bröderna ikväll och käkat fläskfilé..det kan aldrig bli fel! Kollade också på Dating in the dark. sjukt kul program..haha pinsamt. Nu var det dock fotboll på tv så ja stack hem. Ska nog kolla nån film o sen sooova.

Träffade sis en runda på stan idag..Theo växer så fort. Vilket litet charmtroll..bara leenden hela tiden:) Senare i veckan ska ja även hälsa på finaste kusinbarnet Edvin:)

Nej nu får jag nog ta o koncentrera mig på facebookpokern..det börjar gå utför. haha.

Bjuder på en bild på nya frillan innan jag drar:p



Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback