Äntligen händer det nåt.

hallooo..nu var det längesen ja skrev här alltså. tyckte det var dags nu! :p

Vet inte riktigt vad jag ska börja berätta om..hehe. Vi kan väl börja såhär då.. Igår hade jag min första stängning på jobbet. Alltså att det var jag som hade huvudansvaret för butiken med nyckel och sånt där. Lisa kom iofs vid 7 för att hon skulle hämta nyckeln men hon gjorde inte så mycket. Det gick iallafall braa..kändes rätt gött me lite ansvar :p hehe.

Nu går vi vidare till tisdagen som spenderades i Göteboorg med Becca. Riktigt kul dag! Det blev lite felkörningar när vi skulle hitta parkeringen..jag trodde jag hade stenkoll men tydligen inte :p haha  Vi hittade iallafall ett parkeringshus tillslut. Det blev en hel del shopping..lite för mkt shopping. måste hålla i pengarna bättre! Mitt konto som var rätt fullt i början på månaden är numera inte så fullt. Känns sådär. En shoppingfri månad nästa kanske?! Vid 18 tiden skulle becca på möte så jag hade några timmar ensam i Göteborg framför mig. Affärerna var öppna till 19 och sen satte jag mig på Espresso House och läste en tidning. Sen gick jag runt och filosoferade lite..Göteborg är en fin stan faktiskt. Väldigt mycket folk. hehe :p Sen vidhalv 9 tiden åkte vi hemmåt. En riktigt trevlig dag blev det om man ska sammanfatta det hela. =)

I helgen blir det Halmstad..precis som alla andra helger =) Hoppas på att få med mig Annapanna ner..och så ska eve med såklart. kan inte bli annat än bra :) Ska hinna med att träffa sussie lite också..och kanske en utgång, eller inte? vi får se vad som händer helt enkelt. Stannar till måndag iaf.

Nu ska jag traska bort till jobbet och prata med min cheef. Ska be om lite ledighet. Stora planer på g;) fan va bra det kan bli! Rätt soft att man bara behöver ta ledigt 3 dagar för att bli ledig i två veckor =) hehe fy så bra man har det.

Förresten, har jag berättat om den lille spanjoren? tror inte jag har det..Han har varit här en hel veckan nu och han heter Roberto. En liten kille det där(får nästan plats på bredden i johns säng, hehe) som inte kan så mycket engelska. Jag har knappt pratat med honom alls. men så blir det när man jobbar kvällar. Lite blyg är han också så han säger inte så mycket.

Later..

Kommentarer
Postat av: Greken

tack för en rolig dag/kväll linnea, o framför allt tack för att vi fick sova hos dej :D hahaha o remember " är vi inte här så har vi åkt" hahhahahaha asg!

2008-09-28 @ 22:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback