Riktigt grym helg som inte är över riktigt än

Har haft en riktigt trevlig helg i stugan med bästa Anna! =)  Film mys i stugan på fredagkvällen. brorsan och sis kom förbi med en massa filmer. tog en stund att välja om man säger så, haha. speciellt bra film blev det inte heller, men man kan ju inte förvänta sig för mycket när man överlåter valet till mig! haha. men det gör inget. alltid kul att träffa bro & sis.

På lördagen blev det lite speedshopping på väla. Handlade lite skor o lite t-shirtklänningar. kanonbra. Anna hittade också lite..brukar bli mer än man tänkt sig när man shoppar med mig, eller vad va det du sa anna?;) haha gött ju. Fick snabbshoppa lite på willys med då vi upptäckte att vi hade handlat på tok för lite till kvällen. blev lite fler gäster än vi tänkt oss, men de är bara roligt :)

På kvällen kom det en massa folk hit till stugan. Vi hade fixat tacos och alla var nöjda och glada =) 12 personer blev vi allt som allt här i vår lilla stuga..2 jobbarkompisar med respektive och några av deras vänner. och såklart eveee;) och så Annika, o jag och Anna såklart. =) trevligt. Vid 9 tiden drog vi in till stan, B&B närmare bestämt och bowlade. Jag kom tvåa på vår bana. grym man är ;) haha. riktigt roligt var det iallafall. Sen efter bowlingen drog alla hem..utom jag, Eve, Anna och Annika som drog ut på stan. Skulle in på bulls och kolla läget lite men Annika kom inte in..hon fyller 20 om 2 dagar.  så vi struntade i bulls och gick till gastons istället. köpte lite drinkar och satte oss vid ett bord. Bra drag inne på gastons, mycket kul folk. spanjoren och annika..HAHA! "follow my steps". fan va vi skrattade! grymt kul. träffade på lite bekanta på stan sen. trevligt. juden och "magsnus" :P sen blev eve hungrig så vi drog och käkade..Anna träffade på ett gammalt ragg, määds som eve kallade honom ;)..trodde hon lämnat mig där ett tag men hon hittade tillbaka igen ;p Tog en taxi hem vid 2 tiden..konstig taxichaufför. "Vad tycker du om att köra mazda?" eve va så jävla rolig. hahah satt o snackade med taxidrivern hela tiden. han bara skrattade. Fick ett jävligt bra pris ut till stugan sen iaf. dock ville han inte köra de sista 500 meterna? ööh. "men vi bestämde ju denna korsningen" hmm nej? men jaja det löste sig. fick en liten nattpromenad. rätt skönt faktiskt. somnade runt 3 sen iaf.

Klockan 11 väcker eve mig med ett sms. klockan 11 liksom! haha. när sov jag så länge sist?? :p åkte bussen till eurostop och käkade frukost på espresso house. gott. Sen åkte tjejerna heem och nu sitter jag här i stugan helt ensam. Kollar lite serier och har det hur bra som hellst :) ikväll blir det nog lite film och imorgon kanske lite shopping på stan.

Ska storstäda stugan med. roligt! haha. ne men här ser rätt förjävligt ut sen igår :p men jaja..det fixar vi.

bilder från helgen kommer upp på facebook inom kort ;)

Later..



Kommentarer
Postat av: Ev3lina

Tack för en trevlig helg & för att vi fick komma! Det får vi göra om snart !

2008-09-07 @ 19:46:14
Postat av: Anna

Väldigt bra helg =) det får vi ta och gör om =) Du är bäst gumman!!!

2008-09-10 @ 18:03:05
Postat av: linneaa

Bästa! tycker om er tjejer! ses snart hoppas jag!

2008-09-10 @ 23:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback