redan torsdag

Hjälp vad veckorna går fort! redan torsdag,,snart helg ju, jobbhelg för min del tyvärr. Men jag har två lediga dagar nu iallafall..får ta vara på dom.

Sitter i den gooa soffan i stugan nu och bara slappar..lyssnar på lite musik och har det bra. Funderar på om ja ska ge mig ut överhuvudtaget idag eller om ja bara ska va här och kolla film o sånt. Tänkte åka in till bro en runda men han är ju sjuk. det får nog bli isolering här ute fram tills helgen för om ja blir sjuk nu blir ja inte poppis på jobbet. och det är ingen hit att jobba 20 timmar på två dagar när man är sjuk, tro mig jag har testat allt för många gånger!
Nej det får nog bli en mysig filmdag..har en hel del filmer som ja lånat av min mosters man. kanon ju!

Later..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Jobba i helgen? och jag som tänkte att man kanske skulle hitta dej i stan nu när jag ska ner! ;P

2008-09-11 @ 15:52:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback