Helt sjukt glad!

Ni förstår inte hur lycklig jag är! Har äntligen hittat nåt som funkar..trodde inte att det var möjligt. Från 5-6 gånger om  dagen till ca 1. Förstår inte att inte läkarna föreslår den här kosten. De skulle spara en massa pengar! Sjukt bra känns det här iallafall och jag har ju bara börjat! 6e dagen är jag inne på. Vågen går neråt också och det är ett stort plus!

Ska snart gå ner och börja dagen med lite ägg&bacon. Sjukt gott. Sen dusch och packa väskan och sen åker vi till Halmstaaad! Så nice! Lite shopping blir de först, sen en massa fika om ja känner mina medresenärer rätt ;) Ikväll står lite utgång på schemat..får se vart vi hamnar men morfars lär de ju bli en sväng =)

Har åkt på en liten liten förkylning med, men jag väljer att ignorera den. Funkat bra än så länge för än har den inte brutit ut. Har varit lite småsnuvig nån vecka nu. Trodde dock det var på g igårkväll men ja mår helt ok idag.

Nej nu måste ja fixa lite frukost, känner mig lite skakis.

Later..

Kommentarer
Postat av: Magnus

Hejsan, hoppas du har det bra i halmstad. Har precis fixat boendet för de nästkommande veckorna. Men funderade på om vi inte kanske kunde ta en fika eller nått nån kväll när du är nere i halmstad?!

Postat av: Bigbro

Bra jobbat me maten syrran!

2008-09-29 @ 11:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback