God morgon

Jag ligger här i sängen med datorn i knät och är lite förbannad. Varför kan man inte sova länge när man har sovmorgon? somnade halv 4 inatt och vaknade halv 8. lite irriterande tycker jag. E ju inte jättepigg efter 4 timmars sömn :p

Eve o greken ligger och sover i andra rummet. de lär ju sova ett tag till så jag vet inte vad jag ska göra nu. ligga här o surfa lite kanske. eve va så rolig igår när vi kommit hem. Hon gick och la sig med kläderna på och sen kom jag på att jag gett henne min kudde. Så jag letade fram en sån där nackkudde som hon brukar sova med hemma och gick och skulle byta med henne. När jag va på väg ut ur rummet mumlar hon lite tyst "tack så mycket, har du hämtat den hemma hos mig.." jag och greken började asgarva och sen somnade vi :p

Kvällen igår blev väl inte riktigt som vi tänkt oss. Hade sett fram emot att gå till morfars hela veckan men nehe det var visst leg 87. kul. jag och eve var ju där förra helgen med brorsan och hans kompisar..vi blev så jävla förbannade alltså. vilken jävla skit. Vi drog till gastons sen iaf..sjukt mycket folk där som vanligt..eves brorsa och hans tjej kom förbi o vi satt där inne o drack lite cider. hände inte så mycket mer. vi gick och åt lite sen och tog en taxi hem. coolaste taxichauffören ever alltså! haha han satte på timbaland på högsta volym i bilen o vi satt o sjöng o diggade. hahaha

nehee..funderar på om jag ska åka hem idag eller imorgon. lutar nog åt imorgon. Känner för att ha en mysdag här i stugan och kolla lite film och bara va. In och käka lite frukost först med tjejerna bara. o hälsa på brorsan lite kanske. Vi får se hur det blir.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback