Fan

Det blev inte så bra som ja tänkt mig. Helvete. men det går väl fler tåg..men faan, detta tåget hade varit så jävla gött att ta. va ju så taggad! Nu känns de tungt igen. men bara o bita ihop o ta nya tag. Tänka om.

Imorgon åker jag återigen till favoritstaden. Ska bli skönt att komma dit igen. Får se lite vad vi hittar på denna gången. Nu har jag ju eve på släptåg också men hon dissar mig redan vid två tiden imorgon för lite firedate. Men de gör inget..ja kan roa mig själv ganska bra =) Men ja skulle ju inte säga nej till lite sällskap..just so you know. Det blir iallafall lite shopping(fönstershopping för min del!) o lite go lunch på stan innan eve drar iväg.
Söndagen e ganska oplanerad. Vet inte om ja åker hem med taxi savo eller om ja stannar till måndag. får se lite. Hade ju tänkt hinna med att träffa sussie lite. jaa vi får se helt enkelt.

Nu blir det sängen..ligger iofs redan i sängen och har gjort så de senaste timmarna men nu måste ja sova!. Har ställt klockan till imorgon! det var ju ett tag sen nu. hehe. ja gillar mina kvällar alltså. sovmorgon vaarje dag! =)

Later..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Tack för en jättetrevlig helg ! Pusss

2008-09-21 @ 18:32:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback