E rätt glad o sånt!

Jag får alltid sån skrivarlust sent på kvällarna..man får ju passa på att skriva då när inspirationen infinner sig.

Idag har jag varit rätt glad, lite fundersam och lite orolig, lite nervös, förväntansfull. Det har varit en konstig dag. På förmiddagen mådde jag ganska dåligt. Kändes verkligen som att jag skulle bli sjuk, snuvig och hänging..rätt trött hela tiden. Det kan iofs bero på att jag har ändrat min kost ganska radikalt mot vad jag varit van vid. vem vet. Vid lunchtid gjorde ett telefonsamtal mig väldigt glad..och nervös, men mest glad. Två veckor på min underbara kust är ju knappast något jag säger nej till..även om det kommer innebära en hel del jobb. Men det känns skönt för nu är det äntligen i rullning, bokat o klart! Sen gick jag till jobbet och där kommer oroligheten in. Det hölls nämligen ett möte som slutade i ett par röda ögon och en person som nästintill rusade ut ur butiken. Inget jag var inblandad i dock, vet inte ens vad det handlade om men det kan inte varit något bra. Får se om man kan luska fram lite imorgon.

Hade som sagt skrivit ganska mycket i det inlägget jag lyckades radera innan och jag orkar inte skriva om allt. Tar det här så länge så berättar jag om helgen imorgon istället! Troligtvis på kvällen.

Later..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Kul att du uppdaterar ! Du är på helt rätt spår ; )

2008-09-23 @ 13:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback