Singstar!

God kväll. Ligger här i skööna soffan och lyssnar på musik. Kollar runt lite på internet, funderar på att sätta på en film kanske. Ska ja va helt ärlig så har jag faktiskt legat här, på exakt samma ställe, heela långa dagen. Den enda gången mina små ben fått röra på sig idag är när de skulle ta mig till köket och sen tillbaka. hehe. riktigt slappisdag alltså. Har lagt in en jäkla massa bilder på faceboken och så har ja kollat en film. Batman - the dark knight. Helt okej film, jokern va lika grym som ja förväntat mig. sjukt bra. Men sen var ju Heath Ledger en grym skådis också..kan inte bli dåligt då. Synd att det inte blir fler filmer...

Igår var det utgång som stod på schemat ännu en gång. Men först blev det en runda på stan med min kära mor. Köpte lite småsaker, en cool kort t-shirt bland annat. turkos var den, coolt. Vid halv 8 tiden tog jag bussen in till stan. förfest hos Sussie. Trevligt sällskap, gott vin och en jäkla massa singstar! Vi körde lite tävling, killarna vs tjejerna. behöver ja säga vem som vann? ;) hehe . sjukt roligt iaf. Sen drog vi vidare till mårtenssons. Hade inga höga förväntaningar på att komma in där ska ja säga..stenhårde i dörren. och mycket riktigt fick ja inte komma in. Så står ja där utanför och alla andra har gått in men då kommer Mattias ut. Han pratar lite med vakten och sen kommer han och tar min hand och vi går rätt in. Han e inte dålig den där Mattias. hehe. Där inne så var det hur mycket folk som hellst, hittade resten av gruppen och vi gick till dansgolvet och dansade och hade hur kul som hellst. Gayhörnan var riktigt på G. de buggade, dansade på scenen och på bord, sprang genom köksingången osv osv. hahah Hade kameran uppe rätt mycket ;p många fina kort. Vid två tiden kom bjöörn och mötte mig utanför. vi gick till mc donalds och åt fyllemat och pratade lite. Sen följde han mig till bussen. höll på att somna på vägen hem..sjukt segt att åka buss. Jag var iallafall hemma vid 4 tiden. Kallt och blåsigt var det också..brrr. nu e det höst!





Det var allt för denna gången..nu ska ja se om ja hittar någon film.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback