Toppenhelg

Blir ett snabbt inlägg nu för sen väntar sängen!

Har haft en toppenhelg härnere i Halmstad! Becca och Anna kom ner och hälsade på..mycket mys, fest, tjejsnack osv. det vanliga ni vet. Saknar redan Anna.
Lördagen då. Lite fotbollskväll med trevligt sällskap härute i stugan..en rolig bussresa in mot stan vid 10..lite mera förfest hos björn, sen kom polisen och då gick vi in till stan. Morfars blev det där, sjukt mycket folk! Fyllemat på mcdonalds med bästa Anna och sen blev det bussen hem.
Igår kom familjen hit en runda..hundarna var nyklippta och jag såg knappt skillnad på dom! så fina så.

Idag har jag haft körlektion på förmiddagen..sen åkte jag ut hit och lagade lite maat och tog igen lite utebliven sömn från helgen. skönt! Sjukt trött har jag varit idag..somnade nästan på körskolan. haha ne inte riktigt så illa var det men gäspningarna kom med jämna mellanrum. men nu så e jag pigg. fast det blir ändå sängen nu..upp tidigt imorgon.

sådär jaa. nu blir de inte mer uppdatering idag. Och snart ska jag tillbaka till Småland. det vill jag inte alls! vill hitta jobb och stanna här på heltid! men snart så..4 månader kvar.

Lite eyecontact på bussen alltså! sånt e nice ;)

Later..


Kommentarer
Postat av: Evelina

Oh, hett möte allså ;)

2008-10-15 @ 19:23:53
Postat av: Rebecca

Alltså, galet vad bra det blev!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback