Kort update

Ser ni! nytt utseende på bloggen. Ingen mer rooosa! gud så skönt. nu blev de lila istället..vad tycks? Tusen tack becca för hjälpen med min design :)

E så trött nu så ja skulle kunna somna med en gång. men ja vill inte somna rikigt ään..mest för att ja vet att när ja vaknar upp igen väntar ännu en lång jobbedag. Fast det har varit ganska okej idag faktiskt. roligt att jobba med Paula. Behövde inte sitta i kassan hela tiden :) skönt.

I torsdags var en riktigt grym dag! bara massa roliga nyheter. Stoora vinster, nyheten om att det snart kommer komma ett litet tillskott i släkten, och de bästa..jag är bara ett steg ifrån det där jäävla kortet nu! :D  om två veckor, då gäller det alltså. Då kanske man kan få lite använding av lilla bilen. =) kuul dag med andra ord! riktigt bra.

Det kändes jävligt fel på nåt sätt att lämna stugan igår. Det kändes verkligen som att jag bodde där nu..känner mig mer hemma i Halmstad. riktigt skum känsla. Saknar redan brorsan jättemycket..o kompisarna såklart. saknar allt. Men de e bara 4 månader kvar, sen e man Halmstadbo :) Can't wait!

Later..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker det är dags för dig att upppdatera lite :P

2008-10-27 @ 20:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback