Intensivt

Idag fick jag gå upp riktigt tidigt. ja jag tycker faktiskt att 7 är tidigt :p iallafall när man inte är van..hade lektion vid halv 10 och det gick riktigt bra. Känns som att det börjar sätta sig lite nu, men de e sjukt mkt att tänka på! speciellt inne i stan. fyfan. men det blir nog bra. i eftermiddag ska vi öva på rondellkörning. japp.

Ser fram emot helgen sjukt mycket! kommer bli kalas..Anna och Becca kommer ner med tåget klockan 18 imorgon och så blir det myskväll i stugan med matlagning, idol och en massa tjejsnack :) Lördagen blir de lite shopping och troligtvis utgång på kvällen. Toppenhelg med mina tjejer med andra ord! Ska försöka hinna plugga lite med tänkte jag, snart uppskrivning ju!
Nästa vecka är det både halkbana, uppskrivning och ett gäng körlektioner som gäller. Full rulle..och just det! jobb till helgen där med. inget jag ser fram emot direkt.

Trivs sjukt bra med att bo härnere. Känns nästan som jag flyttat redan nu =) längtar till februari!

I eftermiddag när jag kommit hem igen ska jag cykla bort till min moster en runda. Hälsa på lite..va där en runda igår och klappade lite på Olle =)


Later..

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Utgång? Ja! Ja!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback