Hejhej hallå

Så ligger man återigen här i sköna soffan o skriver blogg. Fan va bra man har det :D Har precis ätit god kycklingsallad. Glömde sprutan i stugan så har inte kunnat äta på hela dagen. detta var andra målet idag. Tur att hungerskänslorna hållt sig borta idag. bra tajming. Jag var nyss ute och hämtade ett äpple på ett av våra äppelträd också..sjukt gott!! Blir nog en paj till helgen. =) Kan bli en riktigt bra helg btw, lite planer på g.
Ringde Anna igår och tjötade lite. Känns som en evighet sen vi sågs. saknar! hoppas du kommer hit i helgen! =)

Idag hade jag min första körlektion. Det gick rätt bra faktiskt, ingen krock :p hehe. nej men de va lite svårt me ny bil och sådär så det blev ju en del kärrningstopp men skitsamma :p gick helt ok annars. ska köra 3 pass imorgon. intensivt jaa! men det är bra. Imorgon får jag ner körkortsboken också så då blir de massa plugg. Ska sitta på körskolan och göra massa prov och sånt också. Men det känns bra det här iaf. Skönt att man tagit tag i det nu.

Från det ena till det andra. Jag är så sjukt nöjd med mitt hår nu! Mamma klippte det lite i helgen och det blev kanon. Hon tog inte så mycket men det känns som en helt ny frisyr. Såå nöjd. Färgen känns också bra nu..yeey! :)


Sådär ja, tror det var allt för idag.

Later..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du är så söt ! Perfekt frisyr & hårfärg för dig :)

2008-10-06 @ 21:47:51
Postat av: Rebecca

Oh my god, du har ju fått riktigt långt hår! I'ts a perfect match for you ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback