God morgon

Vaknade tidigt idag som ni ser. Hatar när man vaknar och är trött men kan ändå inte sova mer. men vad gör man...ja funderar på en promenad innan frukost.

Egentligen var det nog bra att jag vaknade nu och inte sover bort halva förmiddagen. Har lite grejer att stå i idag innan jag åker till Halmstad. Måste städa, packa, gå till jobbet och hämta cykeln..och så duscha och göra mig iordning lite. Det känns som jag ska iväg på lite semester..hehe. två veckor, såå skönt. Även om det kommer bli två intensiva pluggveckor. Jag ska fan klara det här nu! Allt är bokat o klart så nu hänger det på mig.

Helgen jaa. Redan helg igen, veckorna går sjukt fort! Har inte så mycket planerat denna helgen utan jag tänkte ta det lite som det kommer. Åker ner med mamma idag och hon stannar tills imorgon iaf. sen får vi se. Har ju lite erbjudanden på olika håll som verkar intressanta så jaae. :p

Nu kom jag på vad jag ska göra mer idag. sola! Det behövs verkligen..är så sjukt blek. Fast de kommer ändå bara komma fram en massa fräknar..men vet ni vad, håll i hatten nu, jag tror jag börjar gilla fräknarna. haha. trodde aldrig att jag skulle säga det! men de kan ju va lite fint ibland...

Later..

Kommentarer
Postat av: Evelina

Det är ju så fint med fräknar ! Tycker du passar så bra i det, täck dem inte - visa dem !

2008-10-03 @ 15:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback