God kväll

Hejheej. Har väl egentligen inte så mycket att skriva idag..men vi ska se om vi inte kan få ihop nåt intressant här. Lite bilder kunde ju va kul om inte annat.

Körningen idag gick braa. Hade tre stycken 35 minuters lektioner. Ha tränat backa runt gathörn, högerregel osv. Känns bra men ja hatar den där jävla högerregeln. svårt att veta när den gäller och det är ändå ingen som följer den! hellre stanna när man ska svänga ut från höger än att chansa liksom. men jaja.
Hade två timmar mellan mina lektioner så ja gick på stan lite. Känns som ja kan alla butikerna utantill nu. haha. Köpte en iste och lite morötter och gick tillbaka till körskolan ganska snabbt igen. Inget kul att sätta sig o äta nånstans själv så det blev lite morötter bara. Men den där hungern höll sig borta även idag såå vad gör man. Svårt att hitta lchf lunch ute också. Nu däremot är ja hungrig hela tiden :p hehe.

Idag var mamma o pappa här och hälsade på. Klagade lite på att jag inte hade diskat osv ;) som vanligt med andra ord. hehe. De hade med sig mina sööta vovvar också! ååå saknar min fina nellie =) saknar lillebror med faktiskt. fast ja får ju träffa storebror lite mer nu och de e ju kul =)

Fredag ser ut att bli en välplanerad dag. Ska förhoppningsvis träffa sis lite =) såå längsen! saknar. Sen ska ja träffa sussie lite också..och plugga med såklart! men ingen körning på fredag vilket betyder soovmorgon! haha ja måste ju gå upp innan 8 varje dag! hahaha okej ja inser nu hur sjukt det lät. tycker synd om alla som måste upp och börja jobba klockan 7. fyfan. ja trivs bra med mina kvällspass alltså! börja klockan 6 på morgonen är ju grymt jobbigt. Jag är definitivt ingen morgonmänniska! fan va bra man har det alltså. får passa på att njuta nu för såhär lär man ju inte ha det hela livet. menmen, där kom jag ifrån ämnet lite. Iallafall, Becca kommer nog ner nån gång på fredagen också. kanske Anna med =)

Jaa det blev ju ett flummigt inlägg det här. Inga bilder blir det heller. Vi tar igen det imorgon. Nu ska vi se om ja kan hitta nån bra film. God natt på er =)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback