En dag i taget

Idag har jag varit ledig hela dagen. Rätt tråkigt faktiskt, inget o göra. På förmiddagen övningskörde jag lite. Körde audi för första gången och det gick skitbra! lite enklare än min bil till och med, men min är ändå bäst. ska köra lite imorgon med, snart är det dags! Ser fram emot de två kommande veckorna.
Nu ikväll har jag varit iväg och simmat. riktigt skönt som vanligt. Satt i bastun säkert en halvtimma och käkade nötter =)

Snart börjar idol. Tjejerna tävlar ikväll..ingen speciell ja hejjar på bland tjejerna men Anna är ju bra. Lars e bäst på killsidan!
 
Ska fixa lite mat snart. Varma hallon med grädde! sjukt gott. Låter skitskumt att trycka i sig grädde bara sådär, har nog inte vant mig riktigt än. Åt gräddsås till lunch och det var inte gott alls, men creme fraich går bra. Känns konstigt när man varit van att äta vääldigt fettsnålt och nu bara ösa på med fett..men det funkar ju så jaaa, jag tänker fortsätta såhär iaf. -2.5 också, tacktack.

Later..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback