Borde sova.

Jag borde verkligen gå och lägga mig. är såå trött! men ja känner inte för att lägga mig än..eller joo. kanske. snart iaf.

Usch varje gång jag går in på min blogg vill jag spy på den hemska rosa färgen på min design! Inget fel på designen i säg, men färgen alltså. Rosa är ju inte riktigt min färg. Har funderat flera gånger på att ta bort den, gå tillbaka till någon av de tråka designerna man kan välja här inne..men de känns ju inge kul! Skulle vilja ha nåt nytt..något med höstens färger. Synd att man inte kan göra sånt själv. suck.

Ingen som vill hjälpa mig? =)



nehe nu blir de nog sängen iaf..godnatt!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

I can try to help you tomorrow? :)

Postat av: Magnus

Om inte hon lyckas vilket jag tror så kan jag försöka, min blogg är kanske inte så fin men jag vet hur man gör åtminståne. Vi måte ju ta en fika i helgen iaf.

2008-10-10 @ 22:07:31
URL: http://magnus86.blogg.se/
Postat av: Evelina

KÖR HÅRT!

2008-10-10 @ 22:18:29
Postat av: sandy

på hertig knutsgatan, precis framför högskolan om man kommer från stan, på höger hand alltså.

2008-10-13 @ 22:40:13
URL: http://sandrasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback