Time to get up

Jaha så har snart hela förmiddagen gått. Tiden går så fort när man inte gör någonting :p har legat här i soffan med datorn sen jag vaknade klockan halv 10 ungefär. Så nu känner jag att det är dags att röra på sig lite.

Försökte mig på att ändra lite i min design men det gick inte så bra. är egentligen ganska nöjd med allt utom färgen. lila känns lite tråkigt :p får jobba vidare på det sen.

Idag hade jag tänkt gå en runda på stan. Ska byta lite saker grabben köpte fel i lördags..ska kolla lite på skor också. Funderar lite på om man skulle gå och simma. hmm, kanske. eller så gör jag det på onsdag när jag e ledig på eftermiddagen. Ska förbi brorsans lägenhet en runda också och tanka lite serier. Kom dock på att jag lånat ut nyckeln, typiskt. får sitta i trappuppgången och hoppas att det funkar ändå :p det tar ju inte speciellt lång tid på hans lina iallafall.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback