Thank you for the music

För ca 2 timmar sedan slog jag mig ner i soffan med en kopp te. Nu har jag precis kollat färdigt på filmen Mama mia. Riktigt söt och mysig film men det går ju inte säga annat än att musiken tar över helt. Alltså det är helt sjukt så bra Abbas musik är. Skådespelarna gör låtarna riktigt bra och de sjunger helt otroligt. Deras musik går inte jämföra med annan musik, det är en klass för sig. Kollar runt på youtube nu och lyssnar på alla låtarna igen :) Amanda Seyfried tycker jag sjunger bäst i filmen. älskar låten hon gör i början av filmen! :) likaså den här låten.

Men den bästa är nog ändå den här . helt otroligt, fick gåshud. Sjukt vackert och vilken känsla! Har ni inte sett denna filmen redan tycker jag verkligen att ni ska se den!

Later..


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh, tre inlägg på en dag - I like :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback