Storm

Idag blåser det verkligen storm här i lilla Halmstad! man tror nästan att hela stugan ska blåsa bort :p  vaknade klockan 9 idag, lite tidigare än igår. det är ju svårt att sova när det blåser så!

Igår blev en väldigt mysig dag fast det inte blev riktigt som vi tänkt oss. Ingen bío till att börja med. biljetterna tog slut, lite synd tycker jag för hade gärna velat se nya bond filmen. menmen, en annan gång. Sen så skulle grabben spelat lite tennis på eftermiddagen men det fanns inga banor lediga så det blev inget med det. han ska göra ett nytt försök lite senare idag. Det blev iallafall er runda på stan igår, jag hittade som sagt klänningen jag visade i förra inlägget och john hittade en grym skjorta. Efter stan åkte vi till moster och drack te och pratade lite :) trevligt.. sen bjöd de hem oss på middag på kvällen och det tackar man ju inte nej till :) supergod kalkonmiddag och mycket skratt som avslutades med ännu en kopp te i soffan =) jag måste säga att jag är sjukt förvånad och imponerad av grabben som drack inte mindre än två koppar te igår. var helt säker på att han skulle tacka nej :p Sen så åkte vi tillbaka till stugan och jag kollade på lite film och john skrev skolarbete. Jag slocknade ganska tidigt men john satt uppe till klockan 1 och skrev. så duktig är han!

Idag kommer andra halvan av familjen ner och hälsar på. De ska hämta hem john för jag ska stanna ändå till tisdag. skönt med några dagar till härnere. mys. Vi får se vad som händer mer idag.

Om en vecka kommer brorsan hem! ska bli skönt att ha honom hemma igen :)

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback