Sömntuta

God morgon! Vaknade precis i en av de goaste sängarna i världen, 90 cm bred, stort duntäcke och mjuuka kuddar. Bättre sätt att starta upp en lördag finns nog inte :) grabben ligger fortfarande och sover. Han är inne på sin 12e timma nu tror jag och det är omöjligt att få upp honom ur sängen. Försökte för en stund sen men han bara mumlade lite och vände på huvudet. Inte ens när jag försökte muta med att vi kommer missa kinamaten rörde han på sig. han som tjatat sååå om den där kinamaten. haha. jaja han vaknar väl till liv snart.

Vet ni vad, vi var grymt nära att krocka med ett rådjur igår!!! Jag blev liivrädd. Hade en bil jättenära bakom mig och satt och funderade på om jag skulle gå ut på väggrenen och släppa förbi honom och precis då kommer ett rådjur! Det går vid sidan om vägen(på väg ut vägen!) bara 20 meter bort! riktigt scary alltså. Det var mörkt och duggregn också så jag såg inte djuret förrän jag var precis jämte det. fyfan..håll er borta från vägen dumma djur!

och det tråkiga vädret håller i sig..regn och blåst, nästan storm känns det som!. Det känns så jävla trist när man läser om hur trion i L.A har det. soligt och varmt. jag vill också ut och resa! Men nu får ni ta och komma hem snart killar för vi saknar er!


Nehe, en dusch och sen lite frukost. Sen ska jag försöka mig på att väcka lillebror en gång till.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback