Ser fram emot helgen!

hejhejhallå! jag har slappaste veckan ever nu faktiskt..eller, förra var bättre! var ju helt leeedig ;) hehe men denna veckan jobbar jag 15-20.30 varje dag utom igår. ledig hela dagarna nästan känns de som. Inte dumt.

och innan jag glömmer, GRATTIS LILLBRO! igår fixade han körkortet :) ca två veckor efter mig. det blev ju rätt ordning iallafall, han stressade mig lite där på slutet :p

På fredag efter jobbet planerar jag att åka ner till stugan. känner för en heel helg där. Lugn eller inte lugn får vi se..jag e med på allt! skönt att komma hemmifrån lite bara..är ledig på måndag så det blir en långhelg. kanske till och med stannar till tisdag för jag jobbar kvällen. Vi får se.

I helgen var det ju takida i parken. Jag och Anna stod utanför och frös :p pratade med lite folk..alltid kul. Körde hem lite kompisar och var hemma runt 3 tiden. känns bra att man inte slösade 250 spänn den kvällen..hade nog inte varit värt det. bara jobbigt när det är så mycket folk!

Nu ska ja gå ner och busa med mina vovvar lite och sen blir det sängen.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback