Pendla?

Sådär då har man varit hemma en dag och ikväll bär det av till kusten igen. Börjar nästan hålla med lite om vad mina jobbarkompisar säger..nämligen att jag pendlar till jobbet. haha. åker ju fram och tillbaka hela tiden känns det som :) måste säga att det är sjukt skönt att ha bil och kunna åka när man vill! Hade ju aldrig gått annars. Denna gången stannar jag iallafall lite längre..en vecka närmare bestämt. jobbar helgen nästa vecka så jag e ledig tills dess. skönt!

Vet ni vad, snart fyller jag år! haha. om två-tre veckor. ska börja skriva lite på en önskelista snart..de där gamlingarna har ingen fantasi alls :p hehe

Nehe, lite mat nu och packa väskan igen. det är det jobbiga med det här eviga pendlandet..väskan som måste packas heela tiden! och packas upp!! ännu värre.

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback