Klippa lugg?

Jag e lite sugen på en förändring. Fundrar ganska seriöst på att klippa lugg faktiskt. Stod framför spegeln innan och så hade luggen hamnat lite i ansiktet så det nästan såg ut som riktigt lugg och så provade jag lite. Haha jag har nog nästan bestämt mig för att klippa faktiskt :p skickade ett mess till kusinen nyss och frågade om hon ville gå lös med saxen i mitt hår :p såå vi får väl se vad som händer.
Jag har ju haft lugg innan..så jag har letat igenom datorn lite nu men hittade fasen inte en enda bild! dåligt tycker jag :p Ska åka bort till moster om en stund och dricka lite te och fråga vad hon tycker :p hon kanske vill klippa..hehe :)

Vad tycker ni, klippa eller inte klippa?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Klipp, det växer alltid ut igen. Du var så söt i lugg ;) (säger jag som ångrar mig varje gång jag gör något drastiskt med mitt hår, jag vet ju bara hur jag kände efter vi var i Växjö, jag menar 5 cm är mycket (tycker jag) men 20-30? Vad tänkte jag på?)

Postat av: Anonym

Tror du kommer bli sötare än någonsin i lugg !

2008-11-26 @ 22:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback