Förlååt!

Förlåt för dålig uppdatering! ser att många av er tittar in här varje dag fortfarande och de e ju kul :) taskig ja känner mig som inte uppdaterar då=)

Nu har jag snart haft körkort i en vecka. känns fortfarande ganska sjukt att få sitta själv i bilen och köra! såå nice. idag hämtade jag ut det rosa kortet. syns inte att det är jag! fyfan va hemskt kort.,skyller på att jag på morgonen innan kortet togs cyklade ett par kilometer i världens motvind och duggregn. cyklade på som en idiot också för ja höll på o missa bussen. jaa gud, tänk om man hade missat den. hade varit mindre bra alltså.
jaja..får ju byta ut det om 10 år..se framåt.

Imorgon bär det av till kusten igen..ska köra ner en kompis bil. lite roligt tycker jag att de låter mig köra deras bil sådär..när ja bara haft kortet en vecka. hehe. jaja det ska nog gå få ner bilen hel. Blir lite shopping i stan sen..ska ringa runt o se om nån vill luncha. Kaaanske stannar över natten i stugan. får se lite om det händer nåt roligt.

På lördag kan det bli takida. brorsan va lite sugen. blir en nykter kväll iallafall så jag kan ställa upp som fyllechaffis om inte annat..ska upp tidigt på söndagen nämligen och åka till Göteborg. Kära far fyller 60 år, på fars dag och allt. Vi ska fira honom lite där iallafall. Sjukt att gubben e 60 bast nu. han ser inte ut att va en dag äldre än 50 =)

Nu blir det ett avsnitt Csi NY och sen sängen.

Natti


Kommentarer
Postat av: Magnus

Hej linnea, verkligen på tiden att du uppdaterar. är kanske inte precis inne varje dag men har läst det om körkortet några gånger nu ;P. såg att du skulle ner till halmstad. säg till om du vill hitta på nått. puss

Postat av: Rebecca

Jag vill också ner till Halmstad! Har tre saker att köpa på Gina ju! :) Men kanske åker till Jönköping på lördag istället, ska kolla lite på stövlar med :)

Håller med dig om att han inte ser ut att vara en dag över 50!

svar: Jaa, det tyckte jag med!! Galet, riktiga "vill ha" skor :)

2008-11-07 @ 08:51:43
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/
Postat av: Evelina

Äntligen !!!

2008-11-09 @ 21:49:25
Postat av: Anneli o Jerry i Hangzhou

Grattis till körkortet. Måste va skönt att ha fixat det, bil har du ju haft ett tag :D Hälsa Benke och gratta från oss. Hälsa vår dotter att hon behöver inga mer stövlar =)

2008-11-10 @ 09:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback