Allergi

Sitter här och nyser som fan nu! sjukt jobbigt med den här allergin. antingen är det dammigt på mitt rum eller så är det nellie jag inte tål riktigt. vet att jag reagerar liite på nellie men inte så här mkt. det brukar gå över rätt fort som tur är..skönt.

pratade lite med storebror idag. Nu är de tillbaka i LA. de skulle ha en lugn kväll..känner jag killarna rätt så behöver dom det :p vegas lär ju ha varit allt utom lugnt. hehe. Saknar brorsan som fan! tråkigt när man åker till Halmstad och han inte e där.
Men jag behöver inte åka själv i helgen iallafall. får med lillebror :) nice. Jag e lite sugen på bio faktiskt. Ska träffa sussie lite också..men jag tror det lutar åt en lugn helg iaf. rätt skönt faktiskt =)

Idag ska jag köpa gymkort. har äntligen hittat ett kort på mig själv, iofs från högstadiet, haha! men vafan..orka ta nya :p nu ska jag ta tag i träningen iaf. har saknat gymet riktigt mkt!

Later..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback