Uppe med tuppen

Idag ställde vi klockan tidiiigt. 06.15 . onödigt tidigt egentligen..men jag vet inte riktigt när de ska plocka upp mig. de sa runt halv 8-8 . Sitter och väntar på att de ska ringa nu. Tänk om de glömt bort mig?
Ja det är alltså den där jäkla kursen jag snackar om. fortfarande lite nervös :p vet inte vad jag ska ha på mig. haha såna problem alltså.

Vilket fint väder man vaknade upp till idag =) sitter här i sängen med solen i ögonen. underbart!

Nej nu får jag göra mig iordning lite. Håll tummarna att det går bra och att jag fattar nånting på den där jäkla kursen iallafall:p

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hoppas allt gick bra på kursen gumman =)

Postat av: sara

Hej! ja det var riktigt härligt i värmen:P kurser är alltid bra att gå på.. vet inte hur många jag varit genom jobbet..men det är ett "antal", och man lär sig en del. Slutar på jobbet nu den siste så det blir väl te och plugga kanske om man inte hittar något annat som är lockande:) kram kram

2008-03-11 @ 16:46:34
URL: http://saratisting.blogg.se
Postat av: Anna

Hur gick kursen? jag vet att den gick bra, holl alla mina 2 tummar for dig =) snart ses vi
jiippii =)

2008-03-11 @ 20:01:48
URL: http://annalbertsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback