Still sick

Ligger i sängen och vilar nu. Kollar på senaste avsnittet av Lipstick Jungle. Mår inte speciellt bra..är så jäkla förkyld och har ont i huvudet. Men jag tror inte att jag har någon feber idag iallafall, skönt det.

Igår jobbade jag trots att jag hade lite feber. 15-20.30. Inte det smartaste kanske..borde legat hemma och vilat så jag blir frisk nån gång men jag kunde verkligen inte stanna hemma igår. Helt sjukt mycket folk nu såhär innan påsk, alla som var lediga fick hoppa in och jobba extra :p Det var väl egentligen tur att det var så mycket att göra igår för då hann man inte känna efter hur dåligt man mådde. Jag slapp kassan iallafall så det var skönt. Tea jobbade några timmar åt mig också så jag kunde börja lite senare med :) vilken ängel hon är. Stod två snygga försäljningskillar från Telenor vid ingången igår med..stod där hela dagen och fick sålt riktigt mycket sa dem. Trots att det stod två killar dagen innan också. Inte fel med lite ögongodis;) undrar vad de trodde om mig som sprang runt där helt febrig. hehe.

Ikväll har Josse sin födelsedagsfest. Mina planer blir att ligga i sängen hela dagen så att jag orkar åka dit en stund ikväll iallafall. Hälsa på alla gamla kompisar som man inte träffat sen skolan :) måste orka!

Back to Lipstick Jungle
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback