Sola!

Nu ska jag åka till solariet och få lite färg, eller få lite fräknar rättare sagt..för det är det enda jag får när jag solar. Tråååk. men de försvinner rätt fort igen :p Kanske är snyggt med fräknar om man är lite brun men bruna fläckar på en vinterblek hy är inte snyggt! inte på mig iallafall :p

Vad händer annars idag då. Långpromenad med vovven står på schemat iallafall, det behöver hon(och jag med!). Och så ska jag sola då såklart, som jag redan nämnt. Ska fixa synundersökning också, måstemåste göra det idag så jag kan boka uppskrivning nån gång! Har ju kommit igång så bra med övningskörandet nu! Måste ha det där jävla kortet till sommaren alltså. Ska nog kolla på nån film sen också. Har fixat hem Stardust..får se om den är bra.

Imorgon ska jag på kurs. Är lite nervös faktiskt. Fast denna kursen är mest baskunskaper. Det är de andra kurserna jag är mest nervös för..de när vi ska övernatta och sånt :S och ledarskapskursen..jag är ingen ledare :S
haha . jaja det får gå som det går.

Nu ropar mamma att vi ska handla!
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Om du ska ha ditt korkort till sommaren =) det e ett maste! vad fint ditt rum blev =) Du fixa kursen gumman for du e bast!

Postat av: sara

hej kussen! vad är det för rolig kurs du ska på? kram sara

2008-03-10 @ 21:31:35
URL: http://saratisting.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback