Singing and Dancing

Ni skulle se mig nu! Står i köket och bakar muffins, radion på högsta volym och sjunger och dansar som en galning(speciellt när schlagerlåtarna kommer;) haha) ni skulle tro att jag blivit knäpp!(Tea du anar inte vad du missar! det här slår ju tapetsering med hästlängder! haha) . Tänk om grannarna ser mig! hahaha. ja herregud, är man ensam hemma och har tråkigt får man göra det bästa av situationen. Kan ju inte säga att jag har tråkigt. Värmer upp inför kvällen ;)
Muffinsen ser iallafall riktigt goda ut! Väntar dock lite med att smaka, det bev lite smet över om man säger så ;) hihi. Man kanske skulle äta lite middag snart också? bara ätit frukost, är dock inte speciellt hungrig. hehe konstigt.. Visar lite bilder sen!

Update
Nu kommer bilderna. haha, bättre sent än aldrig!
Hittade rosa och bruna muffinsformar, tyckte det var lite passande då jag skulle göra choklad och hallonmuffins ;) hihi
Smet! Jag gjorde dubbel sats så det blev en del smet :p det blev lite över också som sagt, den hamnade i min mage ;) hehe
Resultatet. Visst blev dom fina!:)

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback