Påskdagen

Då var påsken snart över. Har inte firat nån påsk i år faktiskt..vi har nog aldrig firat påsken speciellt mycket i min familj när jag tänker efter. Påskmat liksom, nej tack. Samma som julmaten ju och den är man fortfarande trött på :p Vi tänkte beställa pizza igårkväll men ingen pizzeria hade öppet. haha! Vi gjorde ägg och räkmacka istället. Nyttigare men inte riktigt lika gott ;P

Är ensam hemma hela dagen, kanske inatt också. Resten av familjen åkte ner till Halmstad idag. Orkade inte åka med..kände inte för att sitta två timmar i en bil..de skulle ändå nästan bara åka fram och tillbaka. Hälsa på mormor en sväng också. Vi får se om de bestämmer sig för att stanna eller åka hem ikväll. Lillebror stannar kvar iallafall :( Jevla unge han är bara i Halmstad hela tiden nu. Jaja, imorgon eller på tisdag åker jag och Anna ner :D så kul! Shopping, bio, girltalk, promenader, bowling(?) och en massa god mat :) Älskar våra dagar i stugan!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer..ska ut och gå en runda iallafall. Gå till jobbet och snacka lite med Linda och mariette. Höra om man kan åka lite snålskjuts med Linda till Gislaved ikväll (A) hehe. Fest ikväll nämligen, parken med tjejerna! Har inte festat sen 9 feb så jag känner att det är dags nu :p Anna däremot har blivit värsta alkisen ;) de gör ju inget annat än festar borta i Brighton. haha :p Ser fram emot kvällen iallafall.

Nu blir det promenad.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag alkis? tror jag inte =P jag har bara blivit kung på att festa, så försök hålla min takt ikväll om du kan =P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback