Onsdag

God middag. Idag är jag trött! vovven har varit orolig inatt, som alla andra nätter denna veckan, men nu var det jag som fick ta hand om henne. Vet inte vad det är med henne :S Kanske är det för att int ehela kullen är hemma..lillebror är ju i Halmstad. Eller så kanske hon har ont nånstans eller är orolig :S ingen aning..hoppas det blir bättre!

Igår var det ju som sagt dags för den där kursen. Det gick jättebra och jag var nog nervös i onödan:p roliga kurskamrater, iallafall de jag åkte och satt med. De andra var lite knäppa. Jag var ju såklart den som kunde minst av alla..jag är ju bara butiksbiträde..nästan alla andra var första assistent. Men det gick bra ändå. Gick igenom ganska mycket självklara saker som man redan kunde..men lite nytt lärde man sig. Det kände verkligen som att man var tillbaka i skolbänken och det kändes inte bra ska jag säga. Vi fick till och med läxa! hjälp! Nej några studier blir det inte för mig den närmsta tiden :p Nästa kurs är om en månad ungefär. Riktigt roliga tjejer från Sävsjö som jag samåkte med..så enkla och trevliga tjejer :)

Idag blir det lite jobb, 14.30-20.30 . hoppas det blir lugnt för vi är bara två som jobbar, jag och Linda :) I helgen planeras det förresten lite middag och melodifestivalstittande med jobbarkompisarna. Ska bli riktigt kul! umgås lite utanför jobbet :)
Sen kommer ju Anna hem på fredag också! Kan inte fatta..ska bli såå kul att träffa henne igen :D det blir nog fika och en massa prat på söndag. Efter påskhelgen blir det en heeel vecka i stugan tillsammans..kan inte bli mycket bättre!

Gillar att ha mycket att se fram emot..blir lättare att jobba. =)

Nu ska vi åka och äta
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Ja,det tycker jag allt att dom var =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback