Ny mobil

Ok, nu har vi gjort allt för att mobilen ska fungera igen men inget funkar. pappa har stått med hårfönen och försökt torka den, den har legat på elementet hela dagen men jag tror att det är kört. pappa tror dock att den kommer gå igång när den torkat ordentligt men jaja, vi får väl se. Har kollat lite på nya mobiler idag iallafall.Jag har väl hittat ett par som jag kan tänka mig men vi får se, kan ta ett tag innan jag bestämmer mig :p så velig! haha.
Jag har iallafall mejlat halebop så de skickar hem min pin & pukod. Däremot tar det 3-4 arbetsdagar så jag kan inte använda mitt nummer förns nästa helg. känns surt. Får ta ett annat nummer sålänge. Jaja det löser sig alltid, men man känner sig helt handikappad utan mobilen :S  nu måste jag fixa väckarklocka till imorgon, kan inte ringa eller smsa men det värsta är väl att ingen kan få tag i mig :S och jag har inga nummer. jajaaa, sluttjatat om det här nu, får ju skylla mig själv.


Här är de mobilerna jag funderar på(dock andra färger:p) Nån som har nån av dessa mobilerna? är någon bra? Egentligen har jag inte så höga krav på en mobiltelefon, man ska kunna ringa, smsa, ta bilder, lyssna på musik och att den ska va snygg!. men det är ju sånt som finns på de flesta mobilerna nu :p Hade varit nice med en walkman telefon faktiskt. slippa släpa runt på mp3n. jaja. har ni några tips får ni gärna säga till!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Suss

Den första telefonen har ur usel kvalité, avråder dig verkligen från att köpa den. Både min syster och "bästis" har haft den och båda gick sönder inom 1 månad.
Det är nämligen så att slidespåren går över tangenterna så att knapparna delas mitt i tu. Kasst!

Postat av: Emilia

Jag har den andra (w580i) jag gillar den. Den är egentligen inte megabra. Kass kamera (min har dessutom gått sönder och en knapp har också gått sönder. Har varit relativt rädd om den och haft den sen december) Jag gillar dock utseendet på den. Fast hade jag köpt en ny idag hade jag inte valt den.

2008-03-28 @ 22:52:11
URL: http://lorentzon.blogg.se
Postat av: Anna

Ta inte den andra mobilen från vänster, den ha standad fel att knapparna spricker, jag har den och ha varit och lämnat in den idag för den gick inte att stänga. så jag rekomenadera inte att köpa den! love you

2008-03-29 @ 11:25:55
URL: http://annalbertsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

Pappa har den andra telefonen (om det är w910i), och den är riktigt snygg i utseendet. Men det bästa hade varit om du hade pratat med någon dom säljer mobiltelefoner, för dom vet oftast väldigt mycket mer än vad vi konsumenter gör. Själv gillar jag min egen telefon starkt, den är riktigt härlig att skriva sms på och den har bra funktioner. Det finns en annan sony ericsson walkman mobil som jag tycker är väldigt snygg, en som jag skulle köpa om jag hade köpt ny i dagsläget är w660i, den liknar min, men har lite mer vänliga knappar, och int de små som jag har på min.
En Walkman-telefon tycker jag att du ska skaffa dig, för då har du en bra musikmobil till ett bra pris.

2008-03-29 @ 17:05:38
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback