Melodifestival

Håller på och gör mig iordning för snart ska jag och några jobbarkompisar ut och äta :) ska bli kul..umgås lite utanför jobbet. Efter det ska vi åka hem till mig och kolla på melodifestivalen. Har precis varit och handlat lite..godis till Linda och grönsaksdipp till Tea ;) hehe . får hoppas alla blir nöjda. Kommer bli en rolig kväll iallafall..jag hejjar på Charlotte Perelli! Lätt den grymaste låten. Tvillingarnas låt var rätt bra också:p haha vi får se vilken som vinner.

Andra natten på två veckor som vovven varit lugn..andra natten på två veckor som alla var hemma..jag är säker på att hon räknar in alla och om det fattas någon blir hon orolig. Vi ska iallafall till vet på måndag och se om det är nåt annat som är fel med henne :)

Nu ska jag välja kläder till ikväll..alltid svårt! Hittar inget jag vill ha på mig :p typiskt mig alltså. jaja

Fan ja lovade mamma att dammsuga..ojoj, får se hur mycket jag hinner nu. Ska iväg vid 18.

Ha en trevlig lördagkväll allihop:)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej nej gumman har jag inte lärt dig någonting eller? inte charlotte!!! Sanna heja vi på ikväll =)

Postat av: Anna

Nytt cafe i gislaved?var? det testar vi =)

2008-03-15 @ 18:18:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback