Lång dag på jobbet..

Idag har jag jobbat hela dagen. 6-18.45 . riktigt tungt pass. lång dag imorgon med men ja får bita ihop. Har så grymt ont i nacken idag..får det när jag står i kassan ibland. känns som knivar i nacken, det gör till och med ont på huden! skulle behöva lite massage tror jag, får fråga mamma sen.

Fattar ni hur konstigt det känns att inte ha någon mobil? helt sjukt va beroende man är av den egentligen. Tänkte att jag skulle skicka iväg ett sms och fråga om ja skulle handla nåt innan jag slutade idag med det gick ju inte. Jag kunde inte ha mobilen som väckarklocka som jag alltid brukar ha så jag blev livrädd imorse när klockradion började tjuta. Har nog varit lite jobbig mot kollegorna idag också. Brukar kolla ganska ofta på mobilen vad klockan är och nu när jag inte har någon så frågar jag första bästa. hehe. det värsta av allt är nog att jag precis hade fyllt på mobilen med 300 spänn! kul liksom. jaja får hoppas att jag får igång kortet igen snart iallafall! jobbigt när ingen kan få tag i en!

Funderar på att kolla på nån film och sen sova. Man ska ju ställa om klockan inatt också . passande när man ska jobba imorgon, en timmas mindre sömn. roligt. Godnatt!

Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback