James Blunt

Det här är lite konstigt tycker jag. Jag har aldrig direkt gillat James Blunt, snarare tyckte jag att han hade en väldigt irriterande röst! Avskydde hans låt You're Beautiful, likaså Goodbye my lover. Jag tror att det var rösten jag störde mig mest på..själva låtarna var det väl egentligen inget fel på. Jaja, får att komma till saken nu. Jag har hittat två låtar med James Blunt som jag verkligen älskar! och när jag skriver älskar så menar jag verkligen det! Kan sitta och lyssna på dem hur många gånger som hellst, får gåshud! Trodde aldrig att jag skulle känna så för nån av hans låtar :p Tror att jag ska lyssna igenom hans nya album, All the lost souls, nån dag och se om jag hittar nån mer bra låt :)

James Blunt
Carry You Home
Same Mistake

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag gillar också dem låtarna med James ! Asbra....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback