Idag mår jag inte bra

Då var det väl dags för den där förkylningen som jag gått och väntat på. Kände att det bara var en tidsfråga innan det skulle drabba mig..har inte varit sjuk på riktigt länge nu trots att jag umgåts med massa sjuka människor :) hehe. Vaknade med halsont och nästäppa, inte det minsta kul! Dock gör det inte lika ont i halsen längre men jag nyser hela tiden :p Känner mig riktigt slö och seg i huvudet. Men det är bara att bita ihop..börjar jobba klockan 14. Kul!

Riktigt dålig tajming att bli sjuk nu när det äntligen händer lite roliga saker! Fest på fredag, fest på söndag och sen Halmstad med Anna nästa vecka. Får hoppas att det går över riktigt fort!!

Ska hoppa in i duschen nu och se om man piggnar till lite kanske.
Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback