Home Alone

God morgon allihop, eller god middag är det väl snart :p jag har iallafall precis ätit frukost. Blev en ganska lång sovmorgon idag, var ganska trött sen igår..13 timmars jobb är inte att leka med..man blir lite trött. Skönt att ha jobbhelgen gjord nu iallafall..4 veckor tills nästa helg!

Har gått och tänkt ett par veckor nu att jag måste våga göra nya saker för att utvecklas. Känner att jag står och stampar just nu, vill utmana mig själv lite. Alla andra runt omkring mig gör det hela tiden, Anna åker till England för att plugga, Becca flyttar hemmifrån och studerar osv. Men jag står still..för att jag är så jävla feg! Vågar inte. Men man har väl kommit ett steg frammåt när man insett att man måste ändra på sig och våga mer. Ta lite risker och inte bara flyta med strömmen. Jag vill ju bli mer framåt, jag vill få bättre självförtroende och utvecklas. Kanske är detta utmaningen jag väntat på? De tror ju på mig så varför gör inte jag det?

Så vad händer idag då? Borde gå till gymmet idag men jag har verkligen ingen lust! :S Känner mig så trött och seg..kanske räcker med en långpromenad med lina istället. 

Resten av familjen är i stugan i helgen..jag kunde inte åka med för att jag jobbade igår. De kommer inte hem förns imorgon så det blir en till natt ensam i huset. Rätt skönt tycker jag. fast lite ensamt med :p  Vill ha filmkväll! nån som vill komma hit? :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

linnea!! även om man inte alltid vågar göra något, GÖR DET ÄNDÅ! du är ung, och har hela livet på dig!
pröva dina vingar, och funkar inte planen så är det inte annat än att du kan åka hem igen!
livet är inte smärtfritt, men ju mer man utmanar sig själv, ju mer motgångar möter man och ju desto stöttåligare mot smärtor blir man!
hoppas allt är bra annars? kraam!

Postat av: Anonym

Vill du göra nya saker så börja med att träffa nya människor, skaffa lite fler vänner. kan ju alltid börja med mej! :P

2008-03-02 @ 15:07:49
Postat av: linnea

and who are you??:p

2008-03-02 @ 16:03:03
Postat av: Rebecca

Haha, jag flyttade hemifrån öfr att mina föräldrar sålde huset och flyttade till Kina, så jag hade inget val ;)
Men du har ju planer på att åka till USA snart? Eller ja, nästa vår var det kanske? Det är ju alltid en framgång! =)

2008-03-02 @ 18:54:08
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se
Postat av: Anna

vad e det de tror pa? blir jag nyfiken =P vad det an e sa vet jag att du klara det, for de e bast gumman!!!

2008-03-02 @ 20:18:27
URL: http://annalbertsson.blogg.se
Postat av: Anonym

blev du nyfiken nu? vem vet? jag kanske är nästa person du träffar, så passa på att vara lite extra trevlig! :P

2008-03-03 @ 20:30:13
Postat av: Tea

en liten fråga... hur kan det vara 4 veckor kvar till nästa helg?
Jobbar du idag? Imorgon? Filmkväll hos mig, ikväll... om du hjälper mig städa lite först :P

2008-03-05 @ 11:52:42
URL: http://blogg.aftonbladet.se/17505
Postat av: Rebecca

Nä, nu får du allt uppdatera lite ;)

Och vem är denna mystiska person? =)

2008-03-05 @ 22:02:45
URL: http://rebeccahultqvist.blogg.se
Postat av: Anonym

Kan man undra sig. du får ursäkta men jag tror inte att ni kommer lista ut de :P De flesta vet nog inte vem jag är även om jag säger mitt namn! :D

2008-03-08 @ 18:07:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback