Helgen

God dag. Har varit en bra helg..massa tvspel. haha :) Jag börjar bli grym nu så ni får passa er killar ;) hehe. Oscar och stoffe var här igår. Spelade och laddade ner massa ny musik. Massa Oasis, grymt bra! Jag och oscar har samma musiksmak. de är rätt gött..ja är så dålig på och hitta ny musik.

Idag har jag spelat lite tennis. Det gick ganska dåligt. haha. Stoffe var kass och pappa också :p jag var inte så grym jag heller så det gick inte så bra med andra ord..men det är alltid kul. Nu har jag precis kollat klart på nya Lost. Ikväll är det massa bra på tv. Top Model, Köping, Criminal Minds, Cold Case. riktigt myskväll. Ska skala massa apelsiner och mango och ääta. :D Har ett sånt sug efter apelsiner nu så det är inte klokt, Kan äta 5 stycken om dagen! Såå gott! tur att det är nyttigt :p hehe

I helgen har det blivit en del övningskörning, trost att jag inte har nåt lämp för tillfället. hehe . men det ska fixas i veckan. Var och hälsade på mormor och morfar igår. Morfar hade tagit med henne hem över dagen. Satt och fikade och pratade lite med dom, mysigt :) Sen när vi skulle köra tillbaka mormor till hemmet där hon bor så fick jag köra..gick jättebra och mormor tyckte att jag körde såå bra :) hehe så söt är hon. Kul att hon mår så bra nu!

Imorgon ska nog jag och mamma till Ullared igen. haha! Ska byta lite saker och köpa lite mer. Köpte kläder till lillebror. Massa snyggt, storebror tog några av kläderna dock så vi får köpa nytt till john :p hehe . Men de blir nog bara en snabbisrunda.

Haha jag som inte tänkte att jag skulle skriva en massa idag..skulle bara lägga in lite nya bilder jag tagit :p får bli ett inlägg till lite senare..med massa massa bilder :D

Nu blir det kvällsmat.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

Massa bilder tycker vi om =) vill med till ullared =) jag ha panik vad jag ska vara pa josses fest =S maste komma pa nagot bra!Miss you! Pa fredag e jag hemma =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback