God Morgon!

Igår somnade jag redan klockan 10! Var ritkigt trött. Anna däremot satt uppe en timma till..hon var bara tvungen att kolla klart sista One Tree Hill avsnittet ;) hehe. Vi har kollat 10 avsnitt här nere nu sammanlagt :D men det är ju såå bra! Anna kollade för första gången och jag kollade på avsnitten för andra gången. :p

Nu har vi precis vaknat. Anna står i duschen och jag kokar ägg :p Vilka underbara dagar vi har haft här i halmstad! Vill inte åka hem! Igår var vi ute och gick en lång promenad här i Eldsberga. Solen sken och det var klarblå himmel. Kändes som en riktigt vårdag fast det låg snö på marken :P hehe hade lite snöbollskrig utmed vägen.

Lite shopping har det också blivit, iallafall för mig :p Anna snålar. hehe Jag har köpt både jeans, klänning och två par nya sommarskor :) förhoppningsvis blir det lite mer shopping idag när vi ska in till Eurostop en runda :)

I eftermiddag/kväll bär det av hemmåt igen.


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback