God morgon!

Sitter här i köket och äter frukost :) en jättegod fruktsallad och hallonkräm med mjölk. mmm så gott. En perfekt början på denna dagen :) Ännu mer perfekt är det att jag vaknade upp utan att må dåligt! alltså inte bakis :D så jävla skönt! första gången på länge som jag vaknar upp efter en utekväll och inte är bakis.

Gårkvällen var riktigt trevlig :) festade med favorittjejerna och peter ;p hehe. Åkte till parken ganska tidigt, runt 10 nån gång. Då var det ganska dött men sen kom den en massa folk. Det var ganska lagom mycket folk men musiken sög! inte en enda schlagerlåt! :O vad är det här. jag som hade laddat så i köket igår eftermiddag! haha. dåligt tycker jag. Basshunter var inte mycket att hurra för, missade Boten Anna, attans. haha. fast dansade till den engelska versionen ;) Träffade på två jobbarkompisar, Linda och Tobbe. Linda var jättefull..hehe så söt! :p - Jag vill ha Tequila Rose!! haha. Kommer att lägga upp bilder från kvällen senare idag..när jag orkat lägga in bilderna i datorn, brukar va seg med det :p Har bilder sen Josses fest i fredags också så idag blir det mycket bilder ;p

Funderar på vad man ska göra idag. Sugen på att baka mer muffins, massa olika sorter. Igår gjorde jag chokladmuffins med hallon på toppen, riktigt bra kombionation! Gjorde några med after eight i också, grymt gott! Får se om vi testar på lite andra varianter idag. Hade varit kul med lite sällskap dock så jag ska höra med Lina eller Tea om de vill vara med :)

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Josefine

Blir väldigt sugen på dina muffins när du talar så gott om dem! :) Kan man tigga till sig receptet, speciellt det med hallon lät spännande...!! :)

Allt bra annars? Synd att du inte kunde festa loss ordentligt i fredags, men det får vi helt enkelt ta igen! Några stora planer framöver?

Puss.

2008-03-24 @ 14:51:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback