God morgon alla morgonpigga

Vaknade för en stund sen någorlunda pigg och jäkligt hungrig! Tänkte försökt somna om men det går inte när magen kurrar:) hehe. Så snart blir det frukost och sen vet jag inte riktigt vad jag ska göra.

Det blir nog en liten sväng till Värnamo idag igen..alla killarna gick vidare i dubbeln och John och Oscar i singel också :) gött! Ska slänga ihop lite pastasallad att ta med oss. mysigt :)

Nå, vad tyckte ni om melodifestivalen igår?
Jag tyckte att det var riktigt kul! Rätt låt vann, precis som jag hoppats på. Hade en riktigt rolig kväll med tjejerna..måste göras oftare!! Vi var först på Edwins och åt lite mat..jättegod mat hade det..kändes lyxigt :) hehe jättefina och fräscha lokaler. Tea hoppade dock över middagen men kom iallafall hem till mig efteråt. Julia gjorde tvärtom och var med på middagen men inte hemma hos mig :p hehe, hon hade dejt ;). Det blev iallafall en massa tjejsnack om killar, framtida resor tillsammans och självklart lite jobb..hehe gick inte undgå :p Linda blev bästa kompis med vovvsan. Hon satt i hennes knä hela kvällen :) så sött. Linda hejjade på Sanna Nielsen och satt och skrek och gapade när hon inte fick några bra jurypoäng :p i slutet av röstningen stod hon framme vid tvn och hoppade! så jäkla rolig. Fan va vi skrattade och gapade när Björn Gustavsson intog scenen. Han är så jäkla klockren! vi kände oss alla lite sorgsna när vi kom på att vi inte skulle få se honom varje lördagkväll framöver :( haha. Det blev en riktigt lyckad kväll med andra ord. måste göra om mycket snart :D Kryssning om några veckor tjejer?;)

Nej nu har jag nästan ont i magen så hungrig är jag :p dags att äta då kanske.
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Update? =) (A)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback