God kväll!

Två dagar sedan jag skrev och folk tjatar om updatering så jag får väl skriva lite då :p hehe

Igår fick jag äntligen träffa min Anna igen! Ni anar inte hur glad jag blev när jag såg henne..kramades längelänge! :) Känns som mycket mer än 2 månader sen vi sågs sist. Vi hade ju en del att prata om..en och en halv timma på nya cafet Coffea i Gislaved =) pratade om killar, resor, Brighton, kommande fester, vår Halmstadtripp nästa vecka osv. :) kollade lite i affärerna sen, köpte dricka på systemet ;p På fredag ses vi igen..då är det dags för Josses födelsedagsfest. Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig :s jaja det löser sig. På söndag är det också fest..då blir det parken med tjejerna :D

Idag har jag jobbat. första morgonen på två veckor..tungt alltså. Hatar att gå upp klockan 5! jobbar mycket hellre kvällar..så kan man sova så länge man vill :p gick ganska bra idag på jobbet iallafall. Jobbade med Tea och det är alltid roligt. =) Slutade klockan 2..gick och la mig och skulle kolla klart på en film jag började kolla på igår men jag somnade efter 20 min :p Sov till klockan 6, kollade klart filmen och sen åkte jag till träningen. Riktigt kul träning..spelar alltid som bäst när jag inte spelat på ett tag. hehe.
 
Imorgon blir det några timmars jobb..på kvällen. Så imorgon blir det sovmorgon :D Får se vad som händer mer..ska städa rummet lite iallafall.

Ha det bra
Pusshej

  


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Taack (A) =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback