Fan va lack jag blir!

Okej, dagens klant går iallafall till mig idag! utan tvekan! för vet ni vad jag gjort?? Jag tappade min mobiltelefon i toalettstolen! Yes! grym start på dagen alltså. nu vet vi illafall att det inte är vattentät. good to know. Det är väl bara och börja leta efter en ny mobil då, detta var verkligen ingen utgift jag räknat med denna månaden, satan!

men det slutar ju inte där.... jag tänkte att jag skulle sätta i mitt simkort i en gammal telefon sålänge, jag måste ju ha en telefon liksom. Så startade jag mobilen helt som vanligt och då står det "Pin: " Vadå pinkod!? jag har ingen jävla kod!! nehe, jag chansar två gånger. fel pin, fel pin. har inte vågat mig på en tredje chansning, känns som att det skulle va svårare att hitta pukoden. iallafall, gick in på halebops hemsida för en stund sen, där ska man kunna beställa sin pinkod om man tappat bort den. men vet ni de måste vara idioter hela bunten. Först måste man då registrera sig för att kunna logga in. så det gör jag, då står det "Vi skickar nu ditt lösenord med sms till din mobil" JÄVLA PUCKON! hur ska jag kunna läsa det smset då?? Sen står det att man även kan ringa och beställa nya koder, men det måste göras från mitt halebop kort. Hur hade de tänkt sig där?

Alltså jag blir så jäävla lack! Jag fick fan inga koder till detta kontantkortet! Har letat som en galning här hemma. Jag har aldrig haft nån pinkod som jag måste skriva in när jag ska starta mobilen..åååååå!

Nej nu orkar jag inte mer. Kanske hänger med till gymmet och tar ut min frustration på några maskiner! men nej, just det..nån måste va hemma och ta emot soffleveransen som ska komma nu på förmiddagen. helvete! Jag tror jag går och lägger mig igen och hoppas att allt var en dröm!

ps. nån som har tips på nån bra billig mobiltelefon får gärna skriva en kommentar!

Kommentarer
Postat av: Anna

Gumman gumman gumman! du har det inte lätt du. Hoppas dagen slutar bättre än vad den började =P love you

Postat av: Emilia

http://www.katshing.se/ Billiga telefoner. ^^

2008-03-28 @ 17:54:14
URL: http://lorentzon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback