Dålig update!

Förlåt för dålig uppdatering! Kan inte säga att jag inte haft tid..har varit ledig 4 dagar :) hehe har inte haft lust att skriva bara..men nu kommer en liten uppdatering på de senaste dagarna.

Jag har faktiskt inte gjort så mycket spännande saker de här dagarna..mest tagit det lugnt. Var i Ullared med mamma igår..hittade en del snyggt. Lite kläder faktiskt, både på H&M och inne på Gekås. lite otippat.

Idag har jag jobbat. 8.30-17.30. Riktigt jobbig dag idag..såå stressigt. Mycket folk på eftermiddagen när alla leveranser kom. Kylpallarna fick inte plats i vårt lilla kylrum och sen kom frysen, 2 pallar + en pall kött. Roligt när man bara var 2 pers varav en fick springa fram och tillbaka till kassan. Det blev ju inte bättre av att det satt en sjuk julia i kassan som inte orkade jobba så snabbt. Fick ringa in becca för julia orkade inte jobba mer. Ringde all extrapersonal men ingen kunde..tillslut kunde becca hoppa in tack och lov! Ingen rolig dag alltså. Måste ringa sävsjö med..fan. Kurs på tisdag. Vet inte om jag har lust..vill jag verkligen jobba med det här längre? Så mycket tankar i mitt huvud nu.

Jobb imorgon med men sen är jag ledig..kanske blir ulricehamn på lördag. hejja på brorsan. Kort och filmkväll blir det förhoppningsvis med :) Hoppas lillebror kommer hem! Saknar!

Kolla lite tv nu och sen blir det sängen ganska tidigt. Upp halv 6 imorgon..sånt gillar vi inte!

Pusshej

Kommentarer
Postat av: Anna

En vecka kvar sen kommer jag =) Skulle precis klaga pa att du inte hade uppdaterat. =P men du hann fore gumman! vi kan prata nar jag kommer hem om du har nagra problem lyssnar jag mer an garna! miss you and love you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback