Äntligen fredag!

God morgon. Jag är inte uppe frivilligt såhär tidigt en fredag ska jag säga, speciellt inte en ledig fredag! Vovven har varit orolig hela natten. Stått och skällt och ylat :S jag vet inte vad det är med henne. Nu när jag kom ner till henne stod hon vid ytterdörren och skällde..hon brukar annars stå vid trappan. Hon är helt uppstirrad och det går knappt lugna henne. Och nu när jag sitter jämte henne i soffan hör jag hur det kör i magen på henne. Kurrar jättehögt :S hon kanske är dålig i magen? Jag ska iallafall föreslå ett veterinärbesök idag. Kolla om det är nåt fel. hoppas inte!

Jaja, idag är jag ledig som sagt. Ska försöka hinna med en del idag. Har en gymdejt med julia i eftermiddag, sen kanske det blir lite simning och sen lite bastu efter det, känns som ett bra sätt att börja helgen på:) Ska hinna gå till solariet också..och gå till frisören. håret börjar bli lite långt nu..dags för en klippning. och så måste jag till banken och byta batteri på min internetdosa, och göra synundersökning, Borde åka till Gislaved också och köpa lite nytt smink, får se om stoffe vill va taxi Det var nog allt. haha. Kommer aldrig bli att jag gör allt det där om ja känner mig själv, men lite kanske kan prickas av från listan iallafall.

Vet ni vad jag gjorde i förgårkväll. Jo jag var världens klant! Jag gick in i en dörr! Ja det är sant! Har en fin liten bula i pannan som bevis :p haha. Får skylla på att det var mörkt :p Eller det var egentligen dörrkarmen jag gick in i. Fick kanten rakt över näsan, jätteskönt! inte . haha. Hade sån huvudvärk hela dagen igår. Gör ont när jag rynkar på näsan. hehe. jaja jag får skylla mig själv.

Idag kommer lillebror hem! Har saknat honom massor! Han har visst saknat mig med. hehe. söt han är :)
Anna kommer också hem idag!
kan inte bli bättre..ska få träffa henne om bara någon dag! åå kul det ska bli :) Ska krama ihjäl! och så har vi en del att planera ;) hihi

Pusshej




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback